eur:
392.91
usd:
363.36
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik
Federal Way, WA, USA - Dec 11 2011
Nyitókép: 4kodiak/Getty Images

Kemény döntést hozott a YouTube: lesz, akinek fizetnie kell

A reklámblokkoláshoz nyúlt hozza a platform.

Bizonyítást nyert, hogy a YouTube tesztelni kezdte a reklámblokkolókat használók kitiltását a szolgáltatásából - írja az Origo.

Az esetükben a videómegosztó egy felugró felületet jelenít meg, miszerint nem megengedett a hirdetések blokkolása, kapcsolják ki a funkciót a böngészőjükben, vagy fizessenek elő a többek közt reklámmentesítést kínáló YouTube Premiumra.

A YouTube már régóta folyamatosan emeli a hirdetések mennyiségét, ráadásul a videókba való belepörgetéskor sem veszi figyelembe, hogy addig ténylegesen mennyit tekintettek meg belőle a nézők. Emiatt ha valaki megnézi a videó betöltésekor megjelent két-három hirdetést, majd azonnal átkattint mondjuk a videó közepére, akkor azonnal beugorhat egy újabb reklámblokk.

Az írás szerint erősen kérdéses, hogy mennyi értelme van a kezdeményezésnek, de a YouTube illetékesei szerint nyilvánvalóan megér egy próbát a reklámblokkolás elleni harc.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×