Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Meggyvágó (Coccothraustes coccothraustes) a felhőszakadásban a Pest megyei Pomáz környékén 2020. június 5-én.
Nyitókép: MTI/Kovács Attila

Az ország egyik felében tavasz, a másikban tél - időjárás

Délnyugat felől "nyomul" a Kárpát-medencébe - erősebb széllel - az ilyenkor szokatlan hőmérséklet.

Egy rétegfelhő árnyékában tölti a szerdai napot is Magyarország, a hét második felében változik majd meg a helyzet.

Szerdán déliesre-délnyugatiasra fordul a szél - és meg is élénkül -, és tovább melegszik a levegő a mediterrán "befúvás" hatására, a hajnali felhős-esős időt felhős-napos váltja napközben, a dunántúliak lesznek a szerencsésebbek. A csúcshőmérséklet 4 és 13 fok közé esik, az Északi-középhegységben lesz a leghidegebb, a Dunántúl déli részén a legmelegebb.

Estétől újabb csapadéksáv érkezik - azért, hogy csütörtökön a csúcsokat ostromló hőmérsékleti értékek érkezzenek.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×