eur:
393.14
usd:
363.63
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik
Nyitókép: Facebook

Egy magyar anyukán és a kislányán ámulnak az internetezők

Undorral tolja el magától a világ legnépszerűbb csokijait a kis Zoé, majd békésen falni kezd egy tál brokkolit. Ő az internet új sztárja.

A Facebookon már 32 millió megtekintés fölött jár a pécsi Györei Ancilla 2 éves kislányáról feltötött rövid videója. Ezen az látható, ahogy az anyuka folyamatosan tol különféle csokikat a lánya elé, de ő mindegyik édességet eltolja magától, mondván, "nem szeretem ezeket".

Erre az anyuka elővesz egy egy tálkányi brokkolit, a kis Zoé elé teszi, majd az rövid gondolkodás után mohón falni kezdi az egészséges zöldséget.

A videó már a YouTube-on is hódít.

A kommentelők egy része el sem hiszi a jelenetsort, szerintük ez egy párhuzamos univerzumban játszódik. Van, aki a megmaradt csokoládé megsemmisítésére jelentkezik, egy Los Angeles-i videógyártó pedig már jelentkezett is a nőnél a videó jogaival kapcsolatban.

Címlapról ajánljuk

Lapértesülés: a Schadl-ügy egyik tanúja vesztette életét az Árpád hídi tragédiában

B. Ervin a Suzukiban ült, hírek szerint az élettársával, mindketten azonnal meghaltak. A férfit korábban Schadl György biztatta arra, hogy pályázzon végrehajtónak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
Meglepő fordulat a boltokban: a tarolnak saját márkás termékek

Meglepő fordulat a boltokban: a tarolnak saját márkás termékek

Az elmúlt hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végzett, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az eredmények megszülettek: több mint 10 ezer válaszadó szerint a saját márkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is - írta a Pénzcentrum.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×