A konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amely a következő időszakban minden nemzetközi marketing-tevékenység alapja lesz majd, és amelynek szlogenje: "Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása". Az új logót, imázsfilmet és arculatot 13 országban mutatják be január végéig.
A szlogen, a WOW Hungary a rendezvényen elhangzottak szerint egyszerre figyelemfelkeltő, és mégis egyszerű. A WOW szó pedig - amellett, hogy mindenki ismeri a világon, és a rácsodálkozó meglepetésre utal - Magyarország országmárkájában a szlogen angol változatából - Wellspring Of Wonders - jött létre.
Az új imázsfilmen kívül új kampányfilm is készült:
Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat – hangsúlyozta az eseményen Orbán Viktor. A miniszterelnök arról is beszélt, hogy Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat, mert az ország az egyik legbiztonságosabb Európában.
Átadták a Pro Turismo-díjakat, a turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését az idén hat szakember vehette át: Sándor Szandra, a Nanushka divatmárka alapítója, Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője, Ruprecht László kreatív séf, gasztronómiai tanácsadó, Fülöp Zoltán a VOLT fesztivál igazgatója, Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, valamint Laposa Bence badacsonyi borász.