2025. december 17. 20:39 Így borozgat Magyarország A bor a második leggyakrabban fogyasztott alkoholos italok közé tartozik Magyarországon - derült ki a idén Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) ősszel végzett piackutatásából.
2025. január 21. 17:23 Vajon melyik a legértékesebb márka a világon? Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján.
2023. október 8. 15:07 A szakmai mellett nagy közönségsiker is volt a budapesti világbajnokság A több mint 400 ezer helyszíni néző 98 százaléka elégedett volt a budapesti atlétikai világbajnoksággal, 84 százalékuk pedig azt mondta, hogy ez volt élete egyik legjobb eseménye, amin részt vett - állapította meg a Nielsen, a világ egyik legnagyobb független piackutató cégének felmérése.
2023. július 15. 17:04 Trónfosztás a legértékesebb technológiai márkák rangsorán Az Amazon lett a legértékesebb technológiai márka a világon idén a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 14,6 százalékkal, 299,3 milliárd dollárra csökkent.
2023. június 17. 21:00 Ez már nem a fiatalok játéka: hódít itthon a streaming Már több mint 2,3 millió magyarnak van hozzáférése valamilyen streamingszolgáltatáshoz – derül ki a GKID legfrissebb adataiból. A népszerűség oka elsősorban a reklámmentesség, a klasszikus televíziózás visszaszorulásától egyelőre azonban nem kell tartani.
2017. december 5. 17:43 Karácsonyi sikerlista A Nielsen piackutató adatai szerint a magyarok szezonális édességre több mint 3 milliárd forintot költöttek tavaly, ez összesen 616 tonna és közel 11 millió tétel. A piackutató felméréséből kiderült, hogy a karácsonyi édességek közül a második legnagyobb részarány értékben az egyéb csokoládéfigura szegmensre jut. Továbbra is népszerűek az adventi naptárak.
2017. június 3. 20:16 Ennyire vagyunk elégedettek az internetes vásárlással Alapvetően kedvező képet mutat az internetes vásárlások megítélése az internetezők körében – derül ki az eNET reprezentatív piackutatásából. Kis Gergely, az internetkutató cég partnere szerint a bizalom mellett az árérzékenység a legmeghatározóbb szempont, és az is kitűnik, hogy a fogyasztók egyre több információra akarnak szert tenni.
21:27 Deutsch Tamás: az EP Magyarországot támadó vitája a 2026-os választásokba való legdurvább beavatkozás típus esete