A szlovák milliomosnő a hóna alatt egy televíziókészülékkel lépett ki a fővárosi büntetés-végrehajtási intézetből, ahol édesanyja és kisebbik lánya várta. Rezesova és családja fél 10 körül egy olyan BMW X5-ös típusú luxusterepjáróval távozott, mint amilyennel 2012 augusztusában halálos balesetet okozott.
A szlovák nőt jogerősen 9 év börtönre ítélték, ugyanakkor a jogszabályok szerint büntetése kétharmadának letöltése után szabadulhatott. Miután a 2012 augusztusában történt baleset óta majdnem egyfolytában fogva tartották, a hat év most telt le. A szabadon bocsátásra sajtóhírek szerint többek között az elítélt jó magaviselete miatt nyílt lehetőség.
Az eljárás adatai szerint Eva Rezesová 2012. augusztus 21-én hajnalban az M3-as autópályán X5-ös BMW-jével ittasan, mintegy 165 kilométeres óránkénti sebességgel hátulról belerohant az áldozatok Fiat Puntójában. A Fiat kigyulladt, a benne ülő két házaspár meghalt. Eva Rezesová - nagy értékű, biztonsági berendezésekkel jól felszerelt terepjárójában - enyhe sérüléseket szenvedett.
A Budapest Környéki Törvényszék 2014 szeptemberében kihirdetett másodfokú, jogerős ítéletének szóbeli indoklása szerint a vádlott bűnössége kétséget kizáróan bizonyított, a szakértők szerint a baleset még a nagy sebesség ellenére is elkerülhető lett volna, ha a sofőr nem ittas.
A bíróság kizárta, hogy a baleset áldozatainak autója hirtelen sávot változtatott, és Eva Rezesová ezért nem tudta elkerülni a balesetet.
A bíró a büntetés mértékéről négy éve elmondta: a vádbeli cselekményért a törvény szerint 5-től 10 évig terjedő szabadságvesztés szabható ki. A bíróságnak a hét és fél éves középmértékből kell kiindulnia. Súlyosbító körülmény volt a halálos áldozatok száma és a vádlott vezetési stílusa.
A törvényszék 2014-ben arról is döntött, hogy Eva Rezesovát 8 évre eltiltja a közúti járművezetéstől. Az eltiltás a börtönből szabadulását követően kezdődik, így Rezesová 2026-ig nem ülhet volán mögé.
Szlovák sajtóhírek szerint a vádlott a kassai "Rezes klán" egyik tagja. Apja Alexander Rezes, az 1990-es években Vladimír Meciar kormányának közlekedési minisztere, a kassai vasmű privatizációjának kulcsszereplője, az ország második leggazdagabb embere volt.