A YouTube megosztotta, hogy több dalkeresési lehetőséget tesztel Androidon, valamint egy eszközt a többszörös feltöltésekhez az előfizetők számára.
A Shazamhoz hasonlóan a YouTube által tesztelt új dalkeresési képességek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy dúdoljanak egy dalt, vagy rögzítsenek egy legalább három másodpercig lejátszott dalt az azonosításához - írja a Blikk.
Amint a YouTube megtalálja a dalt, a platform átirányítja a felhasználókat a releváns videókhoz, beleértve a hivatalos zenei tartalmakat és a felhasználók által készített videókat vagy a dalt tartalmazó rövidfilmeket.
A dalkeresési kísérletet a közlemény szerint „a YouTube-ot androidos eszközökön nézők kis százaléka számára vezetik be világszerte” – számolt be a ZDNet.
A csatornapolc-kísérlet a YouTube alkotóit különösen érdekelheti, mivel hatással lesz arra, hogy a közönségük hogyan nézi a tartalmaikat azáltal, hogy egy alkotótól származó több feltöltést egy polcra csoportosít a Subscriptions feedben.
A YouTube magyarázata szerint ez a funkció a nézők számára könnyebb hozzáférést tesz lehetővé az őket érdeklő tartalmakhoz, enyhíti az alkotókra nehezedő nyomást, hogy naponta többször is posztoljanak, és megkönnyíti a felhasználók számára a polcon lévő tartalmakkal való foglalkozást.