eur:
400.38
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Horogra akadt Lendvai volt kampányfőnöke

Elfogták Csonka Gábort, Lendvai Ildikó szocialista frakcióvezető volt kampányfőnökét Budapesten - közölte több internetes portál.

Beluzsárné Belicza Andrea, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság (PMRFK) szóvivője annyit mondott, hogy a PMRFK nyomozói Cs. Gábor tárnoki lakost nem állampolgári bejelentés alapján fogták el, hanem rendőri intézkedés eredményeként.

A férfit előállították, átadása a büntetés-végrehajtásnak jelenleg folyamatban van - fűzte hozzá.

A szóvivő emlékeztetett arra, hogy Cs. Gábort három év börtönre ítélte a bíróság, büntetését december 19-én kellett volna megkezdenie. Mivel ezt nem tette meg, az elővezetési kísérletek pedig eredménytelenek voltak, január 3-án elfogatóparancsot adott ki ellene a büntetés-végrehajtási bíró.

Csonka Gábort tavaly nyáron vesztegetést színlelve elkövetett hivatali befolyással üzérkedés bűntette miatt ítélték el.

Lendvai Ildikó volt kampányfőnöke 2003-ban ötmillió forint kenőpénzt vett át két építési vállalkozótól, hogy közbenjárása révén a VI. kerületi vagyonkezelő kifizesse nekik a csaknem ötvenmillió forintnyi elismert számlatartozást.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×