A férfi állítólag nem tudta, hogy a telefonját nem használhatja korlátlan mennyiségű letöltéshez, éppen ezért filmeket és más nagy terjedelmű fájlokat húzott le az internetről számítógépére.
Pjotr Staniaszek szolgáltatója, a Bell Mobility társaság azóta az eredetileg a csekken szereplő 85 ezer dolláros összeget "jóindulata jeléül" 3,243 dollárosra (562 ezer forint) csökkentette.
A férfi novemberben kapta kézhez a számlalevelet, de azt hitte, hogy a 85 ezer dollárról szóló csekk tévedésből került hozzá, ezért felvette a kapcsolatot a szolgáltatóval. Az ügyfélszolgálat közölte vele: azóta az összeg 20 ezer dollárral magasabb lett.
A férfi korábban átlagosan 150 dollárt fizetet ki telefonhasználata után, a szolgáltató pedig értesítette, ha az összeg, amivel tartozott, magasra kúszott.
"Az az igazság, hogy már akkor is kikapcsolták a telefonomat, ha körülbelül 100 dollárral tartoztam. Most 85 ezres számlát csináltam, és senki se vette a fáradságot, hogy felhívjon és elmondja, hogy mi folyik" - mondta Pjotr Staniaszek.
A férfit szolgáltatója új mobiltelefonnal lepte meg annak alkalmából, hogy megújította szerződését, a készülék pedig lehetővé tette, hogy számítógépéhez csatlakoztatva internetezhessen vele.
Pjotr Staniaszek azt mondja, nem hagyja magát: nem akarja kifizetni a 3.200 dolláros összeget sem.
Sok kanadai panaszkodik az ottani internetszolgáltatókra, az országban ugyanis sokkal többet kell fizetni a világháló használatáért, mint a szomszédos Egyesült Államokban.
Kutyahalakkal árasztották el a Balatont