Infostart.hu
eur:
388.66
usd:
330.77
bux:
110890.99
2025. december 22. hétfő Zénó

A férfiasságukkal tartják kordában a gyorshajtókat

Ausztráliában hatásosnak bizonyult az a reklámkampány, amely a gyorsan hajtó sofőrök férfiasság vonja kétségbe.

Egy ausztrál reklámban nők a kisujjukat mozgatva jellemzik a gyorshajtókat - ez a kis pénisz szimbóluma.

A reklám hatásosnak bizonyult, ugyanis a kormány megbízásából készített felmérés szerint a fiatal férfiak 63 százaléka gondolkodott el vezetési szokásain, és vezet körültekintőbben a hirdetés láttán.

A reklámot sokan támadták, arra hivatkozva, hogy szexista, ám az új-dél-walesi közlekedési miniszter szerint ez megér annyit, ha egyúttal megmentenek néhány életet.

A reklámkampány 1,9 millió ausztrál dollárba (290 millió forintba) került, és június óta a televízióban, a mozikban, az interneten és a buszok oldalán is látható a kisujját mutató nő.

Ausztráliában a gyorshajtás a halálos közúti balesetek 40 százalékát okozza.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Új független ország születhet Donald Trump ölelésében? – Felbomolhat jövőre a világ egyik legnagyobb hatalma

Új független ország születhet Donald Trump ölelésében? – Felbomolhat jövőre a világ egyik legnagyobb hatalma

Ha szeparatista mozgalomról beszélünk Kanadában, a legtöbbeknek a frankofón Québec tartomány juthat eszébe. A túlnyomórészt francia anyanyelvű québeciek 1980-ban és 1995-ben is népszavazást tartottak az elszakadásról, az anglofón többségtől különálló kultúrára és történelemre hivatkozó függetlenségpártiak azonban mindkétszer alulmaradtak – bár másodjára csupán 1,2 százalékponttal. Ám nem Québec az egyetlen régiója a világ második legnagyobb országának, amely valaha kacérkodott, illetve kacérkodik a kiválással. Mi több, a nyugati préri éllovasa, Alberta jövőre akár odáig mehet, hogy referendumra viszi a kérdést, bár nem elsősorban azért, mert meghallották az 51. államról beszélő Donald Trump csalogatását.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×