Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.54
bux:
0
2025. december 26. péntek István
Torlódó járművek az M7-es autópályán Tárnoknál, miután három autó ütközött Érd térségében 2015. augusztus 7-én. A balesetben többen könnyebben megsérültek.
Nyitókép: MTI/Mihádák Zoltán

Pénteki nyár a Balaton felé: torlódás az M7-esen

Sokan indultak a Balatonhoz, de helyzet van az M1-esen és az M3-as autópályán is.

Sokan indultak a Balaton felé, emiatt az M1-es és az M7-es autópálya közös, kivezető szakaszán telítettek a sávok, de egészen Martonvásárig lassul a forgalom - írja az Útinform.

Az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, Bábolna térségében, egy korábban árokba csúszott tehergépjármű műszaki mentése zajlik. A 94-es km-nél a külső sávot lezárták. A torlódás több km.

Az M3-as autópálya Vásárosnamény felé vezető oldalán

Gödöllőtől Bagig, azaz a 27-es és a 39-es km között munkavégzés miatt szakaszosan lassul, torlódik a forgalom,

Az 5-ös főúton, Dabas határában két személyautó ütközött össze. A 39-es km-nél az utat teljes szélességében lezárták.

A 76-os főúton,

- Balatonszentgyörgy belterületén két személyautó karambolozott, a 4-es km-nél félpályán halad a forgalom.

Az M0-s autóút déli szektorán, az M5-ös autópálya felé vezető oldalon, az M1-es és az M7-es autópálya csomópontja között egy hidat javítanak. A 3-as km-nél három sávot lezártak, a forgalmat sávelhúzással a kollektor ágra terelik, a személygépjárművel közlekedők a szemközti oldal belső sávját is használhatják. Napközben gyakori a torlódás, ezért az M1-en Tatabánya felől érkezők hosszabb menetidővel számoljanak!

Folyamatosan frissülő információk az Útinform oldalán!

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Éghajlati billenőelemek, billenőpontok, fordulópontok – olyan fogalmak, amelyekkel egyre többször találkozhatunk ismeretterjesztő és tudományos szakcikkekben is, de a politikusok és a döntéshozók figyelmét nemigen kelti fel, hiszen elintézik azzal a profán kiszólással, hogy „köztudott, hogy az időjárás változik”. Pedig a legújabb kutatások azt mutatják, hogy a globális felmelegedés jelenlegi szintje mellett már "lehetséges" kockázatos fordulópontok bekövetkezte, és a párizsi klímamegállapodás 1,5 és 2°C közötti felmelegedési tartományán belül azok "valószínűsíthetővé" válhatnak, megkérdőjelezve azt a korábban elfogadott elképzelést, hogy az éghajlati fordulópontokat alacsony felmelegedés esetén kis valószínűséggel lépjük át. Kétrészes cikksorozatunk első részében ezen fordulópontok bekövetkeztének természeti hatásait mutattuk be, ebben a cikkben pedig a klímaváltozást érdemben kezelő politikai, gazdasági fellépés lehetőségeit vizsgáljuk meg.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×