Mint arról beszámoltunk, elérhetetlenné vált az OTP okostelefonos alkalmazása, netbankja, illetve akadozott a kártyás fizetés.
Az intézmény sokáig nem adott magyarázatot a történtekre, míg végül délután négy után közölte: "nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit. Bankunk minden lehetséges eszközzel, a hatóságok és partnerek bevonásával dolgozott a támadás hatásainak megszüntetésén. Nagyon fontos hangsúlyozni, hogy az eset kizárólag a digitális ügyfélkiszolgálási felületek rendelkezésre állását érintette" – írták közlésükben.

Mostanra a szolgáltatások elérhetőnek tűnnek.
Az OTP rendszerében szerdán is volt fennakadás, de jóval rövidebb ideig. Az a bankkártyás és a SZÉP-kártyás fizetést is érintette.