Tovább zajlik az előkészítő munka, amely megelőzi az M1-es autópálya későbbi bővítését. Az MKIF közlése szerint szerda óta Óbarok (41-es km) környékén mindkét irányban a leállósávban, illetve
csütörtöktől Tatabánya (60-as km) és Komárom (76-os km) környékén az országhatár felé a belső sáv kötő- és kopórétegeit cserélik, hogy később a bővítés során ide terelt forgalom biztonságosan haladhasson. Csomópontot és pihenőhelyet nem zárnak le.
Viszont
mostantól több különböző ütemben folyamatosan lesznek terelések és nagyfelületű burkolatcserék várhatóan május közepéig különböző helyszíneken az M1-es autópálya 41 és 88 kilométere, Óbarok és Komárom között.
Kiemelték: ezek a munkák nem az úgynevezett "szintrehozás" (országos nagyfelületű burkolatfelújítási munkálatok) részei, azok majd csak március közepén indulnak.
A főpályát nem érintő előkészítő munkák ősz óta folyamatosan zajlanak M1-en.