Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Hévíz, 2021. május 4. A Hévízi-gyógytó a Tófürdő épületeivel. MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László
Nyitókép: MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László

Hatalmas változás Hévízen

Papp Gábor nem indul újra a polgármesteri székért, a hévízi kormánypárti városvezető Facebook-oldalán, videóüzenetben jelentette be a döntését.

„Tizennégy év polgármesteri munka után úgy döntöttem, nem indulok újra a polgármesteri székért. Tudom, hogy ez sok embert meglep, de úgy érzem, a lehető legjobb döntést hoztam” - fogalmazott Papp Gábor.

A zaol.hu a polgármester szavai közül azt is kiemelte, hogy

"szükség van az új energiákra

és a megújulásra. Hiszem, hogy ez szolgálja most a város javát, és számomra ez a legfontosabb. Köszönöm az elmúlt 14 éves bizalmukat és kollégáim kitartó munkáját. Bízom abban, hogy Hévíz a megújulás útjára léphet, és tovább szolgálhatom Hévízt és a hévízieket".

Papp Gábor 2010 óta a fürdőváros polgármestere - emlékeztetett a megyei lap.

Az önkormányzati választásokat június 9-én tartják.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×