Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Nyitókép: Facebook/Szijjártó Péter

"Hány perc?" - a magyar külügyminiszter Donald Trump kizárásáról

Mi történne, ha egy közép-európai országban próbálnák kizárni az elnökválasztás egyik jelöltjét - tette fel a kérdést a külgazdasági és külügyminiszter a Facebook-oldalán azzal kapcsolatban, hogy Colorado állam Legfelsőbb Bírósága diszkvalifikálta Donald Trump volt amerikai elnököt az elnökválasztási küzdelemből.

Szijjártó Péter azt írta: játsszunk el a gondolattal, ha valami hasonló történne egy patrióta kormány által vezetett közép-európai országban, hány perc kellene az Európai Parlamentben a demokrácia halálának kikiáltásához, hány perc múlva adna ki elítélő közleményt az amerikai külügyminisztérium, hány perc múlva fagyasztaná be még inkább az Európai Bizottság az oda nem adott uniós forrásokat, s hány perc kellene ahhoz, hogy a globális liberális médiahálózat minden felületén szerkesztőségi cikkekben hirdessék a jogállamiság megsemmisülését?

"S mi van most? Csend. De nem az advent miatt" - tette hozzá.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×