Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Closeup woman filling form of Individual Income Tax Return,
Nyitókép: pcess609/Getty Images

Politikai bronzérmes az egyszázalékos adógyűjtés toplistáján

Egy viszonylag új ellenzéki médiafelület, a Partizán NAV-újoncként máris harmadik lett idén az egyszázalékos adófelajánlásokból gyűjtött támogatások toplistáján.

A Partizán Rendszerkritikus Tartalomelőállításért Alapítvány 2023-ban gyűjthetett először adományokat, 21 ezernél több adózó irányította hozzájuk a pénzét, amiből 191 millió forint bevételük lett.

A legtöbb felajánlást az Országos Mentőszolgálat kapta (336,8 millióval), a második helyen a Heim Pál Gyermekkórház áll 299,9 milliós adománnyal.

Tavalyhoz képest egyébként 26 százalékkal nőtt az adófelajánlók száma, összesen 1,8 millió érvényes nyilatkozat rendelkezett valamilyen szervezet támogatásáról, ami 15 milliárdot hozott a civil szervezeteknek - foglalta össze a SafisNews mailblogja.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×