Egy nagyon hosszadalmas, sok-sok hónapot igénybevevő folyamat végére sikerült pontot tenni a csütörtöki napon, lezárva a tranzakciót – kezdte Várkonyi Balázs. A vezérigazgató elmondása szerint a sokszereplős (főként külföldi multik) versenyben, ami a norvég Adevinta anyacéghez tartozó Használtautó.hu, Autónavigátor.hu és Jófogás weboldalakért folyt, végül az ingatlan.com Zrt.-nek az ajánlata bizonyult a legmegfelelőbbnek, így ismét magyar kézbe kerültek az említett neves portálok, amiket a magyar látogatók előszeretettel használnak a különféle eladásaik során.
Miután a legújabb felmérések szerint a top 10 leglátogatottabb e-kereskedelmi oldal zöme külföldi kézben van, a mostani tranzakció „akár egytörténelmi pillanat is lehet”,
hogy vannak már olyan magyar cégek, amik képesek nemzetközi erőkkel felvenni a harcot, és Magyarországról, lokálisan a magyaroknak szolgáltatni – emelte ki. „A magyar igényeket sokkal jobban figyelembe tudjuk venni, mint egy multinacionális cég, aminek ez csak egy ország a sok közül” – mutatott rá a vezérigazgató, aki szerint nemcsak a magyar vásárlók, hanem azok a magyar munkavállalók is nyernek, akik ebben a szegmensben dolgoznak, vagy kívánnak majd elhelyezkedni.
Várkonyi Balázs azt is hangsúlyozta, hogy miután a kereskedelem jelentős része mára áttolódott az online térbe, mindenkinek fejlődnie kell, a portálokat a legmodernebb technikával kell ellátni, hogy a felhasználók – ide érve akár a kkv-t is – szívesen keresgéljenek, és ezeken keresztül próbálják a portékáikat értékesíteni. „Úgyhogy
a fejlesztések nem állnak meg, folyamatosan zajlanak majd annak érdekében, hogy világszínvonalú weboldalakkal találkozhassanak a vásárlók; Magyarországon, magyar fejlesztők által”
– fogalmazott.
Fontosnak nevezet azt is, hogy az esetlegesen felmerülő problémák orvoslására gyors, magyar nyelvű segítséget, ügyfélszolgálatot kínálnak, amit a jövőben szintúgy tovább fognak fejleszteni.