Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 13. szombat Luca, Otília
A forgalomba álló négy új hosszú CAF-villamos a budafoki kocsiszínben 2020. október 12-én. Az alacsonypadlós, 56 méteres szerelvények az 1-es villamosvonalon közlekednek.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Új bringaszállítási mód jöhet Budapesten, ha ez beválik - képek

Kerékpárszállítási lehetőséget tesztelnek egy erre a célra átalakított CAF-villamoson – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

Többéves előkészítő munka után kapott engedélyt a hatóságtól az alacsonypadlós CAF-villamosok kerékpárszállításra is alkalmas prototípusa, a szerelvénnyel csütörtöktől az 1-es villamos vonalán lehet találkozni. Amennyiben a fejlesztés beválik, valamint az anyagi forrás is rendelkezésre áll, több CAF-szerelvényen is megteremthetik a kerékpárszállítás feltételeit - tették hozzá.

A kerékpárszállításra alkalmas rész a villamos egyik középső egységében található. A prototípus járművön egyszerre csak egy kerékpár szállítható, a biciklit pedig a villamosra felszerelt konzolhoz kell rögzíteni - ismertették.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
Újabb fronton támad Kína, jövőre már prémiumautókkal tarolhatják el az európai piacot

Újabb fronton támad Kína, jövőre már prémiumautókkal tarolhatják el az európai piacot

Látványosan gyors átalakulás zajlik a magyar autópiacon, amelyen a kínai márkák olcsóbb modelljei villámgyorsan szereztek stabil részesedést. A vásárlók nyitottsága, a kereskedők átalakuló szerepe, az egyszerűbb gyártási és konfigurációs modell, valamint az árak olyan versenykörnyezetet hoztak létre együttesen, amelyben az erős szabályozói nyomásnak is kitett hagyományos márkáknak radikálisan alkalmazkodniuk kell. 2026-ban már a következő fokozatra kapcsolunk a kínai prémium modellek megjelenésével.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×