eur:
411.32
usd:
392.96
bux:
79551.8
2024. november 25. hétfő Katalin
Modulo elektromos midibusz a budapesti Dísz téren 2016. április 30-án. Ezen a napon a budavári 16A és 116-os buszvonalon forgalomba állt az első öt C68E Modulo elektromos meghajtású, akadálymentes, légkondicionált midibusz, amelyet további tizenöt ugyanilyen jármű követ majd a későbbiekben.
Nyitókép: MTI/Kallos Bea

Annyi a gond a magyar villanybuszokkal, hogy inkább selejtezi őket a BKV

A magyar gyártású flotta modelljeivel a forgalomba állításuk óta gondok vannak, nem éri meg őket forgalomban tartani.

Kénytelen volt újabb két járművet selejtezni a BKV a kompozit karosszériás, elektromos Modulo C68-asok közül. Olyan sok kívánnivalót hagynak maguk után az elektromos buszok, hogy nem éri meg őket üzemben tartani – írja a Hvg.hu.

Mint olvasható, az összesen négymilliárd forintba került, magyar gyártású, elektromos Modulo C68-asaival a BKV-nak, már a forgalomba állításuk óta, gondjai vannak, a 20 buszból álló flottából eddig négyet selejtezett a közlekedési vállalat. Ehhez jött hozzá újabb két jármű, így már csak14 darab van forgalomban a flottából, de a lap információi szerint újabb járművektől válhatnak meg hamarosan.

A lap azt is megjegyezi, hogy miközben itthon többen perlik a buszokat gyártó MABI Bust/Ikarus Egyedit, hogy a befektetett pénzük egy részét visszakaphassák, a cég Szlovákiába „menekült” és úgy néz ki, hogy Dunaszerdahely is bevásárol a problémás típusból.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×