Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Egy Modulo M168D csuklós autóbusz áll a Deák téri autóbuszmegállóban, Budapesten 2016. április 27-én. A tervek szerint 75 darab Modulo M168D állna forgalomba a fővárosban.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Eredménytelennek bizonyult a BKV felhívása

Tizenegy csuklós buszt akartak középtávra bérelni.

A nyílt tenderfelhívás eredménytelenségét az ajánlatkérő Budapesti Közlekedési Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben – szúrta ki a Napi.hu.

A felhívásban tizenegy csuklós busz 48 hónapra történő bérlése szerepelt, azzal az opcióval, hogy további 24 hónapra meghosszabbítható a futamidő.

A BKV négyajtós, csuklós, alacsony padlós, légkondicionált, dízelmotoros, 1 évnél nem régebbi első forgalomba helyezésű, városi közforgalmú személyszállításra alkalmas buszokat keresett. A cég garantálta, hogy a buszok évi 70 ezer kilométert (plusz-mínusz 25 százalék) futnak. A bérbeadótól elvárta, hogy 90 százalékos legyen a rendelkezésre állási arány.

Az ajánlattételi határidő múlt év november 30. volt, de addig egy ajánlat sem érkezett.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×