eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Védőfelszerelést viselő ápoló a koronavírussal fertőzött betegek fogadására kialakított intenzív osztályon az éjszakai műszakban a fővárosi Szent László Kórházban 2020. április 27-én.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Friss adat: 3125 új fertőzött, meghalt 36 beteg

Megugrott az aktív fertőzöttek száma.

A szerdán reggel közölt adatok szerint 3125 új fertőzöttet igazoltak itthon, ezzel a járvány kezdete óta összesen 855 339-re nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.

Elhunyt 36 beteg, így az elhunytak száma 30 647-re emelkedett.

A gyógyultak száma 607-tel nőtt, 796 435-en vannak, az aktív fertőzöttek száma pedig 28 257-re emelkedett, egy nap alatt 2482-vel lettek többen.

Már 1 798 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 197-en vannak lélegeztetőgépen.

A kedden közölthöz képest 113-mal nőtt a kórházi ápolásra szorulók száma.

A beoltottak száma 5 943 832 fő, közülük 5 724 539 fő már a második oltását is megkapta, 1 millió 141 ezren pedig már a harmadik oltást is felvették.

Egy nap alatt

  • 2759-en kaptak első,
  • 3008-an második
  • 21 ezren harmadik adag oltást.

Hatósági házi karanténban 19 379-en vannak, a mintavételek száma 7 320 374.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×