Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Utasok és járókelők a HÉV végállomás előtti kerek BKV/BKK-pénztár és forgalomirányító gomba épülete előtt a főváros XIV. kerületében, az Örs vezér terén. MTVA/Bizományosi: Róka László  *************************** Kedves Felhasználó!
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László

Jókora változást tapasztalhatnak a tömegközlekedők az Örs vezér terén

Bezár a "gomba", és Rákosmentén is becsukják az ügyfélszolgálatot.

A jelenlegi pandémiás helyzet következtében jelentősen átalakultak az utazási szokások, a Budapesti Közlekedési Központ személyes értékesítő helyeinek a forgalma is nagymértékben csökkent. Ezzel indokolja a BKK, hogy miután felülvizsgálta az ügyfélközpontjainak és pénztárainak működési hatékonyságát, úgy határozott, hogy

bezárja a Rákosmente ügyfélközpontot, illetve az Örs vezér tere HÉV végállomáson található jegy- és bérletpénztárat.

A személyes értékesítőhelyek helyett a BKK-automaták használatát javasolják a nap 24 órájában.

Az Örs vezér terén a metrónál továbbra is lehet majd eladótól jegyeket venni, de a legközelebbi olyan hely, ahol teljes körű ügyintézésre van lehetőség, beleértve a pótdíjbefizetést és az utólagos bérletbemutatást is, csak

a Keleti pályaudvar ügyfélközpont marad.

Rákosmente helyett a közösségi közlekedéssel legkönnyebben elérhető Kőbánya-Kispest ügyfélközpontot ajánlják ügyintézésre - olvasható a közlekedési társaság közleményében.

A Rákosmente ügyfélközpont május 31-én tart nyitva utoljára normál nyitvatartási rend szerint 7 és 19 óra között, az Örs vezér tere HÉV végállomáson található jegy- és bérletpénztár pedig ugyanezen a napon tart utoljára nyitva 6:30-tól 18:30-ig.

A fővárosban lévő további jegy- és bérletpénztárak, valamint ügyfélközpontok nyitvatartása nem változik.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×