Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Torlódó járművek az M7-es autópályán Tárnoknál, miután három autó ütközött Érd térségében 2015. augusztus 7-én. A balesetben többen könnyebben megsérültek.
Nyitókép: Torlódó járművek az M7-es autópályán. MTI Fotó: Mihádák Zoltán

Nincs remény, áll az M3-as és az M0-s is

Baleset, felújítás és a "szokott dolgok" állnak a háttérben.

Baleset történt korábban az M3-as autópályán befelé az 55-ös Hatvan-nyugat csomópont közelében, de a 4-5 kilométeres torlódás nem lazul - olvasható a hvg.hu portálon.

Az M0-s déli szakaszán sem sokkal jobb a helyzet, már-már szokásos: Dunaharaszti és Halásztelek között, az M1-es felé 40-50 perc is lehet a plusz menetidő. Az ellenkező, M5-ös felé vezető oldalon pedig Nagytéténynél kell lassulásra számítani. Ott kb. 5-10 perces az időveszteség.

Az M7-es autópályán, a letenyei határ kilépő oldalán kb. 1 km-es a várakozó kocsisor hossza.

Az M0-s autóúton az M5-ös felé vezető oldalon lezárták az M7-es autópálya Balaton felé vezető lehajtó ágát aszfaltozás miatt. Kerülni Budapest felé kell az M7-esen, majd a 14-es törökbálinti csomópontban lehet visszafordulni a Székesfehérvár felé vezető oldalra.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×