Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Pixabay

Egyre szövevényesebb az eltűnt villanyszerelők ügye

Újabb döbbenetes információk birtokába jutott a Blikk a nyomtalanul eltűnt villanyszerelők ügyében. Nemcsak Magyarországon zajlott a legapróbb részletekre is kiterjedő keresésük, hanem az osztrák hatóságok is bevetették az összes csúcstechnikai eszközüket.

Mint ismert, a mosonmagyaróvári Mácsik Zoltán két éve tűnt el, holttestét azóta sem találják, ahogyan a szintén villanyszerelőként dolgozó O. Vilmosét sem, akinek 2015 veszett nyoma. Mindketten egy győri vállalkozó megbízásából dolgoztak Ausztriában, ő jelenleg is házi őrizetben van a szerelők megölésévél kapcsolatban.

A nyomozás során az osztrák fővállalkozó pincéjében befalazva egy markológépet és két betonkeverőt találtak, előbbi markolóján pedig betondarabokat, ami azért érdekes – jegyzi meg a Blikk –, a magyar gyanúsítottnál gyorskötő cement nyomaira bukkantak. A lap információ szerint a most megtalált markolót és egy utánfutót még 2015-ben bérelte ki O. Vilmos Bécsben.

A család jogi képviselője szerint, egyre valószínűbb, hogy a gyilkossággal gyanúsított vállalkozó, miután végzett a két villanyszerelővel, azok holttestét elégette, majd a maradványokat kivitte Ausztriába, és a markoló segítségével eltüntette azokat.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×