eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Hajnal Gabriella, a Klebersberg Központ szakmai elnökhelyettese beszél a tankönyvellátásról tartott sajtótájékoztatón a debreceni Alföldi Nyomdában 2017. július 19-én. A tankönyveket gyártó hazai nyomdai konzorcium központjában tartott tájékoztatón elhangzott, hogy zökkenőmentes lesz az idei tankönyvellátás, az iskolák időben megkapják a kiadványokat.
Nyitókép: Balázs Attila

Új miniszterelnöki biztos felel az alaptantervért

A Klebelsberg Központ vezetőjét nevezte ki a Nemzeti Alaptanterv megújításáért felelős miniszteri biztossá Kásler Miklós, az emberi erőforrások minisztere.

A Magyar Közlönyben megjelent információk szerint Hajnal Gabriella megbizatása szeptember 1-jéig szól. Feladata lesz – egyebek mellett – a kerettantervek elkészítésének koordinálása, a Nemzeti Alaptanterv bevezetésének előkészítése, a NAT-hoz kapcsolódó tananyagfejlesztés koordinálása, valamint a kapcsolattartás az érintett szakértőkkel és intézményekkel.

A nemzeti alaptantervre vonatkozó javaslatot tavaly nyáron nyújtotta be a Csépe Valéria vezette szakértői csapat. Az akadémikus 2017 márciusától egy évig volt miniszteri biztos.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×