Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Titokban szabadult a Cozma-gyilkosság egyik elítéltje

Több mint 9 évet ült, és most jó magaviselete miatt feltételesen szabadlábra bocsátották Sztojka Ivánt.

Az enyingi férfit a Marian Cozma-gyilkosság miatt, harmadrendű vádlottként ítélték 2012-ben jogerősen 13 évre, de megrövidítették a büntetését. Sztojkát egy enyingi szemtanú látta szabadulása után - írta a Bors.

– "Sztojka Ivánt múlt csütörtökön engedték ki, de a nyilvánosság nem tudott róla, igyekeztek a legnagyobb titokban tartani. Még aznap megtartották a szabadulóbulit Enyingen. Sztojka azóta jár-kel mindenfelé, mintha mi sem történt volna" - mondta a neve elhallgatását kérő szemtanú.

A Borsnak nyilatkozott Sztojka Iván védőügyvédje is, Keresztúri Mónika. Elmondta, hogy múlt csütörtökön tartották Sztojka Iván meghallgatását a börtönben, és kifogástalan magatartására tekintettel 9 év 5 hónap után, pártfogói felügyelet mellett, a bíró 4 év 5 hónapra feltételesen szabadlábra bocsátotta.

Helmeczy László, a tárgyaláson a Cozma családot képviselő ügyvéd szerint Sztojka jó magaviselete miatt távozhatott.

Marian Cozmát 2009. február 8-án késelték halálra a Patrióta nevű veszprémi szórakozóhelyen. A 26 éves román válogatott kézilabdázót Sztojka barátja, Raffael Sándor szúrta szíven.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×