Majó-Petri Zoltán, a Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezető igazgatója erősítette meg a delmagyar.hu kérdésére, hogy nem dolgozik már a cégnél az a villamosvezető, aki nemrégiben összetűzésbe keveredett egy édesanyával. Kora délután utazott fiával a 3F-es járaton, a villamosvezető pedig felszólította, hogy hallgattassa el a gyerekét, vagy ha nem, akkor a következő megállónál szálljanak le. A nő mondta neki, hogy a gyerek értelmileg súlyosan sérült, és nem érti meg, hogy csöndben kell maradnia. Azt a választ kapta, hogy akkor nem kell tömegközlekedni.
A nő végül leszállt, és gyalogolt fiával – miközben érvényes bérlete volt, a gyereknek pedig hatósági igazolványa. A sofőr nem árulta el a nevét, így az édesanya a közösségi oldalon az ott lévő utasokat kereste, hogy segítségükkel panaszt tudjon tenni.
Az eset után Majó-Petri Zoltán nyilvánosan bocsánatot kért az édesanyától.
"Bár az esetet kivizsgálva kiderült, hogy a sofőr több utas kérésének tett eleget, amikor felszólította az édesanyát arra, hogy hallgattassa el a gyereket, vagy szálljanak le, ez nem volt mentség erre a viselkedésre. A járművezetőnek minden ilyen esetben mérlegelnie kell. Akár rábízhatja a konfliktust az utasokra, vagy kérhet segítséget a diszpécsertől is. Amit a kolléga választott megoldásként, az nem volt elfogadható. Bár kezelni próbálta a kialakult helyzetet, ezt rosszul tette" – mondta el Majó-Petri Zoltán, aki közös megegyezéssel való munkaviszony-felbontást ajánlott a villamosvezetőnek, ezt pedig ő elfogadta.