A Világgazdaság azt írja, rengeteg ingatlanától válik meg a közmédia hamarosan. Mintegy ötven olyan budapesti és vidéki ingatlan van a közmédia tulajdonában, amelyre már nincs szüksége. Ezeket most átadja az állami vagyonkezelőnek, amely később dönt a hasznosításukról.
A Magyar Nemzet arról ír, rossz példaként szerepelt kedden a magyar letelepedési kötvényprogram az üzletág legjelentősebb szereplőit felvonultató genfi konferencián. Az Investment Migration Forumon elhangzottak szerint azért népszerű a program, mert olcsó, gyors és egyszerű az ügyintézés, nem vizsgálják a készpénz eredetét.
A Magyar Idők cikke szerint, egyre több japán fiatal él magányosan, a világtól elzártan, városi remeteként, úgy hogy akár hónapokig el sem hagyja a lakását, nem találkozik senkivel. Ez a viselkedés más országokban is megfigyelhető, az oka pedig hogy a távol-keleti országban olyan magas követelményeket állítanak a fiatalok elé, hogy úgy érzik, nem tudnak megfelelni ezeknek.
A Magyar Idők arról ír, százezer gyermek nyaralhat idén az Erzsébet-táborokban, napokon belül mindenkit értesítenek a pályázatokról. Az ottalvós élménytáborokról a nyerteseket már értesítették, most azok vannak soron, akik a napközis foglalkozásokon vennének részt. Ők napokon belül megismerik a döntést.
A Magyar Nemzet cikke szerint hiába a fogyasztói bejelentések és a hatósági büntetések, egyes cégek ingyenes szűrővizsgálatnak álcázva továbbra is próbálják behálózni a nyugdíjasokat. Sztrókot előrejelző, 200 ezer forintos csodagépet kínálnak, ami megoldja az idősek problémáit.
A Nemzeti Sport Szilágyi Áron olimpiai bajnok kardvívóval közöl interjút. A klasszis egyebek közt azt mondta, már tudja, miért vesztette el szombaton a moszkvai Grand Prix-viadal elődöntőjét, de nem kesereg, hanem levonta a tanulságokat. Már minden idegszálával a jövő heti Európa-bajnokságra fókuszál.
A Magyar Nemzet azt írja, az állam felügyelheti az étel- és italautomatákat, úgy tűnik a Magyar Postára szabták az új szabályozást, amely szerint az eddig ismeretlen, menedékes felügyeleti szolgáltatónak ügyfélszolgálatot kellene működtetnie a 2000 főnél nagyobb településeken. A szakmai szövetség vezetőjét megdöbbentette a törvényjavaslat.
A Magyar Idők cikke szerint egyszerre akár három vonalon épülhet tram-train. A tervezett Szeged-Hódmezővásárhely helyközi villamos vonala kiegészülhet a makói és szabadkai ággal. Ha így lesz, a csongrádi megyeszékhely kötöttpályás elővárosi közlekedési kapcsolatai révén kiemelkedő regionális központtá válhat.
A Portfolio azt írja, hiába pörög az autópiac Magyarországon, sehol sem vagyunk az átlaghoz képest. Az Európai Autógyártók Szövetsége közzétette legfrissebb összefoglaló anyagát, amelyből kiderül, hány embernek adott munkát a járműipar, hogyan alakult a járműflotta mérete, vagy éppen az átlagos szén-dioxid kibocsátás az EU-ban.