A cég tájékoztatása szerint ez megfelel az Atmedia új régiós stratégiájának, a két éve elkezdődött befektetési portfólió és tevékenységek átalakításának, melynek részeként a magyar piacról is kivonul a nemzetközi tévés kereskedőház. A magyar leányvállalat iránt több multinacionális vállalat is érdeklődött, végül a magyar Visus ajánlatát fogadta el a tulajdonosi kör.
A tévés kereskedőház szerint a magyar tévés reklámpiacon megújulás zajlik, ami leginkább a nézői szokások és igények követését jelenti, és a reklámértékesítésben és a mérésekben érzékelhető.
Az Atmedia a magyar piacon saját, úgynevezett aggregáló stratégiát dolgozott ki, amellyel hatékonyan építették fel a kábeltelevíziós piac reklámértékesítését, majd sikeresen integrálták az országos csatornákat is. Az Atmedia modellje a hirdetők számára költséghatékonyan teszi elérhetővé a legszélesebb csatornaportfóliót, a műsorszolgáltatóknak pedig a legnagyobb hirdetői elérést biztosítja. Az Atmedia nettó árbevétele 2014-ben 7,6 milliárd, 2015-ben 9,2 milliárd forint volt - közölte a cég.
Az Atmedia Kft. 2010. január 1-jén kezdte meg magyarországi működését 9 kereskedelmi tévécsatorna reklámidejének értékesítésével, és 2011-ben már 13 tévécsatorna volt a partnerük. Mostanra 35 csatorna - köztük a közszolgálati adók is - szerepel a portfóliójukban, ami a közönségarányt tekintve piacvezetői pozíciót jelent 2016-ban.