eur:
395.32
usd:
365.6
bux:
73928.84
2024. augusztus 1. csütörtök Boglárka

Kevésbé vagyunk édesszájúak

Csökken a karácsonyi édességek népszerűsége - derül ki az egyik piackutató cég vizsgálatából. A magyar háztartások kevesebb mint egyharmada vásárol csokoládémikulást.

Az elmúlt három évben a csokimikulás-forgalom hektikusan alakult: 2003-ban 9, 2004-ben 5 százalékos mennyiségnövekedést mértek, 2005-ben azonban fél százalékkal már csökkent a kereslet.

A magyar háztartások alig egyharmada vásárol csokifigurát az év végi ünnepek alkalmával - tette hozzá Kovács Krisztina.

A magyar különlegességnek számító szaloncukorból is kevesebb fogyott az elmúlt három évben.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Irány Lille: a spanyolok elleni sikerrel továbbjutott a női kézilabda-válogatott

Irány Lille: a spanyolok elleni sikerrel továbbjutott a női kézilabda-válogatott

A magyar csapat háromgólos hátrányt dolgozott le, aztán már öttel is vezetett, de a második félidőben ismét kiélezetté vált a találkozó a spanyolok ellen a párizsi olimpián. A hajrát a mieink bírták jobban, és 27-24-es győzelemmel biztosan ott vannak a legjobb nyolc között.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.08.01. csütörtök, 18:00
Kárpáti Róbert
sportpszichiáter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×