Infostart.hu
eur:
364.47
usd:
330.63
bux:
146155.68
2026. november 15. vasárnap Albert, Lipót

Hírek - 24 óra - Legfrissebb cikkeink

Megszületett a jövő évi bérmegállapodás, a minimálbér 105 ezer forint lesz
2014. december 29. 12:24
Megszületett a jövő évi bérmegállapodás, a minimálbér 105 ezer forint lesz
Jövőre az eddigi bruttó 101.500 forint helyett 105 ezer forint lesz a minimálbér, a garantált bérminimum összege 122 ezer forint, a vállalkozási szférának ajánlott béremelés mértéke pedig 3-4 százalék. A jövő évi bérmegállapodást a kormány nevében Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter írta alá a munkaadói és munkavállalói érdekképviseletek vezetőivel hétfőn.
Lejár a határidő! - Nyilatkozniuk kell a vállalkozásoknak
2014. december 29. 10:36
Lejár a határidő! - Nyilatkozniuk kell a vállalkozásoknak
Év végén lejár a határidő, ameddig a vállalkozásoknak be kell jelenteni számlavezető bankjuknál, hogy ki a cég tényleges tulajdonosa. Az OTP Business ügyvezető igazgatója azt mondta: még mindig ezres nagyságrendű azon vállalkozások száma, akik nem tették meg ezt, holott a tét nagy: nyilatkozat híján nem használható a bankszámla, arról például utalást nem tudnak kezdeményezni a cégek.
×