Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Twitter/Valtteri Bottas

Bottas volt az első szabadedzés legjobbja Portimaoban

A Mercedes finn pilótája nyomta a legjobban a gázt a Forma-1-es Portugál Nagydíj első szabadedzésén.

A második legjobb kört csapattársa, a hatszoros világbajnok és a pontversenyben most is vezető brit Lewis Hamilton autózta, míg a harmadik időt Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője érte el.

Az első hatba befért még egy Ferrari a monacói Charles Leclerc jóvoltából, a másik Red Bull a thaiföldi Alexander Albonnal és a spanyol Carlos Sainz Jr. által vezetett McLaren.

Portugáliában 24 év szünet után rendeznek F1-es futamot, de Portimaóban most először. A versenyzők lehetőség szerint minél több kör megtételére törekedtek, hogy megismerkedjenek a helyi viszonyokkal, és szükség is volt erre, a bizonytalankodásukat számos pályaelhagyás jelezte.

Eredmények:

1. szabadedzés (az élcsoport):

1. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:18.410 p

2. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:18.749

3. Max Verstappen (holland, Red Bull) 1:19.191

4. Charles Leclerc (monacói, Ferrari) 1:19.309

5. Alexander Albon (thaiföldi, Red Bull) 1:19.365

6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, McLaren) 1:19.441

A további program

péntek:

2. szabadedzés 16.00

szombat:

3. szabadedzés 12.00

időmérő edzés 15.00

vasárnap:

futam 14.10

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×