eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Lando Norris, a McLaren brit versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Orosz Nagydíjának harmadik szabadedzésén a Szocsi Autodrom versenypályán 2019. szeptember 28-án, a futam előtti napon.
Nyitókép: MTI/EPA/Zurab Kurcikidze

Nem akármire vállalkoztak a Forma–1-es istállók

Nyolc csapat is kiveszi a részét a koronavírus elleni küzdelemből.

A koronavírus-járvány miatt június elejéig teljesen leállt a száguldó cirkusz, sőt, még a nagy 2021-es szabálymódosításokat is 2022-re tolták el, vagyis jövőre a 2020-ra érvényes szabályok alapján fognak versenyezni a mezőny.

Mindez együtt azt jelenti, hogy a csapatoknak felszabadult némi kapacitása, amit a jelenlegi koronavírus-helyzetben szeretnének kamatoztatni, írja a Player.hu. A Mercedes, a McLaren, a Red Bull, a Racing Point, a Haas, a Renault, a Williams a brit kormánynak, míg a Ferrari az olasz kormánynak ajánlotta fel, hogy

kórházi eszközök (főleg lélegeztetőgépek) és alkatrészek gyártásával segítene be

a járvány elleni küzdelembe.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. október 2. 22:25
×
×
×
×