eur:
402.37
usd:
371.5
bux:
91415.63
2025. március 30. vasárnap Zalán
Kegyetlenek a Michael Schumachert elhagyó szponzorok - de racionálisak

Kegyetlenek a Michael Schumachert elhagyó szponzorok - de racionálisak

Várhatóan újabb két személyes szponzor hagyja el a három éve zárt ajtók mögött lábadozó Michael Schumachert. A sportközgazdász szerint elfogyott a hétszeres Formula-1-es világbajnok reklámértéke.

A napokban újabb két cégről terjedt el, hogy megszünteti a hétszeres Formula-1-es világbajnok, Michael Schumacher személyes szponzorációját. A német pilóta három évvel ezelőtti síbalesete óta rehabilitációs kezeléseket kap, a nyilvánosság előtt nem mutatkozik, még állapotáról sem lehet semmi biztosat tudni, csupán azt: a balesetben nagyon komoly ütés érte a fejét.

Közvetlenül a baleset után már hátráltak ki cégek az egykori versenyző mögül, eddig összesen négy vállalat jelezte hivatalosan, hogy nem támogatja tovább a világbajnokot. A mostani hírek szerint egy luxusórákat gyártó cég és egy ajtókat készítő német cég is kihátrál Schumacher mögül, előbbi még a nevével fémjelzett óracsaládot is visszahívja a boltok polcairól.

Dénes Ferenc sportközgazdász szerint bár kegyetlenül hangzik, a cégek lépése érthető.

"Ez egy racionális döntés. Nem arról van szó, hogy megsérült, baj érte az ikont, és rögtön eltűntek a támogatói, hanem hosszú ideig vártak, de egy idő után ez már nem racionális" - mondta Dénes Ferenc.

A sportközgazdász szerint a cégek szemszögéből addig érdemes egy hírességet támogatni, ameddig az a személy benne van a köztudatban.

"Akik látták sportolni, akik szurkoltak neki fénykorában, azok hosszú ideig követik a pályafutását, érdekes személyiség, emlékeket idéz fel. De ha eltűnik ez a kapcsolat, ha nem fér be a hírekbe, nem tud nagy hatást kifejteni, akkor fokozatos veszít az értékéből, egészen addig, hogy elfogy ez az érték, és szakítanak vele a szponzorok."

A sportközgazdász hangsúlyozta: a digitális világban már pontosabb számokat lehet kapni arról, hogy egy-egy híresség közösségi médiás szereplése mennyit ér.

KAPCSOLÓDÓ HANG

VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk

Szakíró: nincs már nagy árkülönbség, megéri elektromos autót venni

Folyamatosan nő a kereslet a villanyautók iránt Magyarországon, elsősorban a használtautó-import élénkült meg – mondta az InfoRádióban Antalóczy Tibor. A villanyautosok.hu főszerkesztője szerint a vállalati e-autó program főleg a kisteherautó-piacnak adott nagy lendületet, de más cégeknek is érdemes pályázniuk március végéig.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.31. hétfő, 18:00
Demkó Attila
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programvezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. március 30. 11:45
×
×
×
×