Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária

Elhagyja a Force India istállót Hülkenberg

Nico Hülkenberg a szezon végén távozik a Force India csapatától, várhatóan a szintén a Forma-1-ben szereplő Renault-nál folytatja pályafutását.

A német pilóta távozását pénteken közölte jelenlegi csapata, amelynek első embere jelezte, a náluk töltött öt év alatt Hülkenberggel baráti kapcsolatba került, ő és a csapat többi tagja is tiszteletben tartják a döntését és sok sikert kívánnak neki.

Sajtóhírek szerint Hülkenberg szinte biztosan a gyári Renault versenyzője lesz a jövő évtől, ugyanakkor a franciák mindezt még nem erősítették meg.

A világbajnoki sorozat konstruktőri versenyében jelenleg negyedik Force India egyelőre azt nem közölte, hogy kivel fogja pótolni a versenyzőt, aki a csapat történetének legtöbb pontját szerezte, azt ugyanakkor már korábban jelezte, hogy másik pilótája a mexikói Sergio Pérez marad.

A Renault autóit idén a dán Kevin Magnussen és a brit Jolyon Palmer vezetik, ám könnyen elképzelhető, hogy 2017-ben már egyikük sem lesz az istállónál.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×