eur:
396.77
usd:
355.4
bux:
74553.8
2024. szeptember 27. péntek Adalbert

Talmácsi marad spanyol csapatánál

A gyorsasági motoros világbajnokság 125 köbcentisek géposztályának éllovasa, Talmácsi Gábor két évvel meghosszabbította szerződését az Aspar csapattal. A megállapodást Motegiben a Japán Nagydíj helyszínén írták alá.

A közlemény szerint Jorge Martinez, az Aspar Team vezetője, valamint az Aprilia gyár irányítói is teljes mértékben elégedettek a magyar motoros idei eredményeivel, és meg sem fordult a fejükben, hogy elengedjék őt egy másik alakulathoz, egy másik márkához.

A tárgyalások már a múlt heti, portugáliai verseny előtt megkezdődtek és mostanra elérkeztek odáig a felek, hogy mindenki érdekeit szem előtt tartva szerződést hosszabbítottak, ráadásul nem egy, hanem két évre szólóan.

A megállapodás értelmében 2008-ban két gyári RSA Aprilia áll majd Talmácsi rendelkezésére a 125 köbcentiméteres kategóriában, majd a következő esztendőben eredménytől függetlenül, mindenféle opció nélkül biztosítják számára a 250 köbcentis géposztályban történő indulást, két gyári RSA motorral, teljes gyári támogatással.

"A célunk megvalósult azzal, hogy továbbra is a mi versenyzőnk marad Talmácsi Gábor. Már tavaly biztosak voltunk benne, hogy egy remek pilóta, de hogy ennyire jó lesz? Eszünkbe sem jutott, hogy kiengedjük a kezünkből." - mondta Martinez.

"Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült az Aspar Team-mel két éves szerződést kötnünk feltételek nélkül. Örülök, hogy végre nem kell csapatot váltanom és az Aprilia gyár elsőszámú versenyzőjeként folytathatom tovább. A szívem a 250 felé húzott volna, de ezt a lehetőséget a legnagyobb butaság lett volna elszalasztani." - fogalmazott Talmácsi, aki hozzátette: mindent megtesz azért, hogy megnyerje az idei vébét és jövőre az 1-es rajtszámmal kezdje a szezont.

Ehhez nagyban hozzájárulna egy jó eredmény Motegiben. A magyar motoros a harmadik helyről rajtolhat a Japán Nagydíjon.

Címlapról ajánljuk
Koppintás és „rablás” a riválistól, nyerő pilótapáros a fedélzeten – a McLaren felemelkedésének háttere

Koppintás és „rablás” a riválistól, nyerő pilótapáros a fedélzeten – a McLaren felemelkedésének háttere

A McLarennél Lewis Hamilton 2012-es távozása után komoly vesszőfutás kezdődött, ami főként a rossz motorválasztás számlájára volt írható. Az elmúlt években viszont sokat fejlesztett a brit istálló, aminek a gyümölcse az idei szezonra érett be – mondta az InfoRádióban a Motorsport Online főszerkesztője. Vámosi Péter arról is beszélt, hogy a Lando Norris–Oscar Piastri páros nagyon jól működik, igaz, vannak hiányosságaik is, így egyáltalán nem lehet leírni Max Verstappent.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.27. péntek, 18:00
Steinbach József
a Magyarországi Református Egyház Zsinatának lelkészi elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. szeptember 27. 12:19
×
×
×
×