Idén a Fashion Weeken kicsit változtattak, nemzetközi szakértőket és magyar szakértőket kértek fel, hogy segítsenek megtalálni a rendezvény hívószavát. Emellett felállítottak egy kritériumrendszert, és az alapján lettek besorolva a regionális és magyar tervezők. "A híd szerepkörét szeretnénk betölteni a régióban, hogy feltörekvő, erős márkák mutassanak be, és onnantól kezdve felkészítsék őket a nemzetközi kiugrásra" – mondta Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat és Design Ügynökség általános vezérigazgató-helyettese.
A divathéten biztosan találkozhatunk Merő Péterrel, Sentimentssel, Zoób Kattival, de Zsigmond Dóra, Tomcsányi Dóra lesznek ott, összesen 24 márka mutat be. Ezúttal új koncepcióval készülnek,
a Z-generációra fókuszálnak, ez alapján állították össze a programot is.
Forintos-Szűcs Anita azt mondta, ez idáig kevésbé volt lehetőségük volt a Z-generációra fókuszálni. Most a helyszín is lehetővé tette ezt, és egy Fashion Hub-ot hoztak létre, amit milánói mintára alkottak meg.
Sokféle kerekasztal-beszélgetés, workshop lesz itt, mellette egy pop-up store, illetve a fenntarthatóságról is beszélnek neves szakértőkkel az ingyenes programokon, melyek szombattól vasárnapig látogathatóak. A vezérigazgató-helyettes kiemelte, egy nemzetközi street style fotós is lesz, illetve a BCEFW alatt sminkekről beszélnek, és egy mesterfodrász is beszél arról, miként készíti el a hajakat.
A programok regisztráció keretében látogathatók.