Infostart.hu
eur:
387.92
usd:
329.26
bux:
0
2025. december 26. péntek István
Nyitókép: carnewschina.com

Új korszak kezdődött: botrányt okozó szolgáltatás jelent meg egyes autók kijelzőin

Az autótulajdonosok beindították a kocsijukat, és egy reklám jelent a kijelzőn. A gyártó a felháborodás miatt elnézést kért.

Hatalmas felháborodást váltott ki Kínában, hogy a Changan autógyártó vállalathoz tartozó Deepal nevű márka mintegy 480 ezer ügyfelének küldött ki kéretlen reklámot – az öt másodperces promóciós hirdetés az autó központi kijelzőjén indult el automatikusan a jármű beindítását követően. A Deepal egy 10 ezer jüan értékű kedvezménykuponra hívta fel ügyfeleinek figyelmét az S09 modelljéhez – írja a villanyautosok.hu.

A felháborodott tulajdonosoktól a Deepal Automotive nyilvánosan bocsánatot kért, hangsúlyozva, hogy az eredeti céljuk az volt, hogy a meglévő ügyfeleket tájékoztassák az exkluzív kedvezményekről, mivel sokan úgy látogattak el a márkakereskedésekbe, hogy nem tudtak a kuponról, és bejelentette, hogy többé nem küld promóciós értesítéseket az infotainment rendszeren keresztül.

Szakértők szerint egyre több autógyártó ismeri majd fel a hatalmas kijelzőkben és a hálózaton keresztüli frissítésekben rejlő hirdetési lehetőséget, mígnem eljutunk a drágább reklámmentes, és az olcsóbb reklámokkal teli autók megkülönböztetéséig.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Nagy dobásnak indultak, csúnyán besültek ezek a befektetések

Nagy dobásnak indultak, csúnyán besültek ezek a befektetések

Amíg a Donald Trump újbóli megválasztást követő hónapok valóságos kánaánt hoztak, addig az utóbbi időszakban hatalmas bukást szenvedtek el azok a spekulánsok és nagyobb kockázati étvággyal rendelkező befektetők, akik az amerikai elnökhöz köthető befektetési lehetőségekkel szerettek volna sok pénzt keresni. Összegyűjtötük, hogy mely Trump-befektetésekkel lehetett a legnagyobbat bukni az idei évben, emellett pedig a tanulságokkal is foglalkoztunk.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×