eur:
396.5
usd:
359.94
bux:
71805.06
2024. szeptember 11. szerda Teodóra

Kiakadtak a horogtól a britek

Nagy-Britanniában minden eddigi reklámnál több panasz érkezett azzal a hirdetéssel kapcsolatban, amelyet a kormány tett közzé a dohányzás visszaszorítása érdekében.

A reklámban horogra akasztva ábrázolnak egy nőt és egy férfit. Az óriásplakátokon, újságokban és a televízióban megjelenő hirdetés miatt több mint nyolcszáz panasz érkezett, akik szerint a hirdetés félelmet keltő, különösen a gyermekekre nézve.

A reklámozók szervezete ilyen nagyságrendben utoljára 2005-ben kapott panaszokat, amikor a KFC gyorsétterem-láncának hirdetését panaszolták be sokan, amelyben az emberek tele szájjal énekeltek.

Sokkolni akartak

Az egészségügyi minisztérium célja valóban az volt, hogy sokkolja az embereket, és így próbálja elrettenteni őket a dohányzástól.

A hirdetés szövege a következő: "Egy átlagos dohányosnak évente több mint ötezer cigarettára van szüksége. Akadj le".

Állításuk szerint különösen figyeltek arra, hogy a hirdetések ne a gyerekprogramok alatt fussanak a tévében, a plakátokat pedig az iskoláktól messze helyezzék el.

Ennek ellenére 152 szülő éppen a gyermeke szempontjából találta károsnak azokat.

Címlapról ajánljuk
Fontos részleteket árult el a kkv-k fejlesztéséért felelős új államtitkár
gazdaságélénkítő akcióterv indul

Fontos részleteket árult el a kkv-k fejlesztéséért felelős új államtitkár

A cél az, hogy a jövőben a gazdasági növekedés minél nagyobb részét a hazai kis- és középvállalkozások állítsák elő, részben ennek megvalósítása érdekében és a kkv-k versenyképességének javításáért jön létre egy új, önálló államtitkárság – mondta az InfoRádióban Szabados Richárd. Az államtitkár hozzátette: kezdetben a beruházásösztönzés, a beszállító-fejlesztés és a kiemelt iparágak támogatása lesz a legfőbb feladat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.12. csütörtök, 18:00
Hiller István
a Magyar Szocialista Párt országgyűlési képviselője, a párt választmányi elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×