2025. január 1-jétől One Magyarország Zrt. néven folytatja tevékenységét a Vodafone Magyarország.
A korábbi Vodafone és a Digi lakossági és kisvállalati szolgáltatásai One márkanév alatt, míg a korábbi Vodafone, Antenna Hungária, valamint az Invitech nagyvállalati és üzleti szolgáltatásai One Solutions almárka alatt jelennek meg a piacon - közölte a vállalat.
Januártól integrált ügyfélkiszolgálás, megújult digitális felületek és alkalmazás várják az ügyfeleket, a korábbi Vodafone HU mobilhálózat elnevezése pedig One-ra változik.
A márkaváltással egyidejűleg a Vodafone és a Digi üzlethálózatát összevonják. A jövőben a One ügyfelei 98 település, 135 üzletében intézhetik személyesen ügyeiket.
A márkaváltás önmagában nem befolyásolja a meglévő ügyfelek előfizetéseit: azok változatlan feltételekkel érvényben maradnak egészen addig, amíg az előfizetők nem kezdeményeznek ebben módosítást, és nem váltanak a One új csomagjaira.
Az elkövetkező napokban még előfordulhatnak apró technikai fennakadások, rendszerlassulások, illetve időszakos bejelentkezési nehézségek a digitális felületek használatakor. Az ilyen jellegű problémák elhárításán a One Magyarország munkatársai folyamatosan dolgoznak.
A társaságok összeolvadásáig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás. Az előfizetésekről szóló havidíjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól kivételt a korábbi Vodafone ügyfelek jelentenek, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi. A számlabefizetésre a One üzlethálózata mellett, a www.one.hu weboldalon, a Lapker-hálózat üzleteiben, csoportos befizetéssel vagy korábbi Vodafone-os ügyfelek esetén az új One applikációban lesz lehetőség.
A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai sem változtak, viszont banki utalás esetén a szolgáltató nevével megegyezően változik a kedvezményezett neve, így a sikeres számlabefizetéshez ezt módosítani kell.