Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Nyitókép: Budapest Airport Zrt.

Az utasoktól kapott rangos elismerést a Budapest Airport

Kiemelkedő eredményt ért el a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a legutóbbi nemzetközi utaselégedettségi felmérésen. A válaszadók az 5-ös skálán 4,32 pontra értékelték a budapesti légikikötő szolgáltatásait. Az InfoRádió a részletekről Valentínyi Katalinnál, a Budapest Airport Zrt. kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettesénél érdeklődött.

A Budapest Airport minden évben részt vesz a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ), amelynek keretében az utasok 37 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat. Ez minden negyedévben a legfontosabb mutató a repülőterek számára, hiszen közvetlenül az utasok értékelése alapján tükrözi vissza az utasszolgáltatások minőségét. A 37 szempont a teljes utasfolyamatot lefedi: onnantól kezdve, hogy az utas belép a terminálra, megérkezik a repülőtérre, egészen odáig, amíg beszáll a repülőgépbe, végigértékelheti a folyamatot.

Mint az InfoRádió megkeresésére Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettese elmondta, a legutolsó negyedévben fordult elő először, hogy a húsz benchmark repülőtér közül a Budapest Airport lett az első az 5-ös skálán 4,32-es minősítéssel, és 2019 óta 12 százalékkal jobb elégedettségi eredményt ért el a ferihegyi reptér, és ez szerint visszaigazolja az elmúlt csaknem öt év fejlesztési sorozatát.

"Ami mindig nagyon feltűnő, hogy a repülőtéri eligazodást, a várakozási időt, az utasbiztonsági ellenőrzést, a személyzet kedvességét, az udvariasságot és a tisztaságot mindig nagyon magas pontszámmal értékelik az utasaink" – mutatott rá.

Egy másik elismerést is bezsebelt a Budapest Airport: a repterek marketingtevékenységének elismerésére létrehozott Route of Marketing díj átadóján volt érdekelt két hete Dániában.

"Idén először nem csak az 5–20 milliós utasforgalmat bonyolító repülőterek kategóriájában értük el az első helyet, hanem az összesített győztes címet is a Budapest Airport hozhatta haza. Abszolút kiemelkedőnek ítélte a zsűri a vállalat légitársasági marketingstratégiáját. Azt díjazták, hogy mennyire innovatívan, kreatív közösségimédia-megoldásokkal próbáljuk népszerűsíteni Budapestet és a budapesti repülőteret. Tudni kell, hogy tavaly 14,7 millió utast kezeltünk a repülőtéren, ami gyakorlatilag már majdnem eléri a járvány előtti szintet, idén pedig akár súrolhatja a 17 milliós szintet is" – ecsetelte.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Háború, halál, béke – Ilyen volt a világ 2025-ben

2025-ben egy hosszú ideje óta tartó háborút sikerült befagyasztani, egy másik azonban – a béketervek ellenére – még a fegyverszünetig sem jutott. Körképünkben nem csak a világpolitikát meghatározó fegyveres konfliktusokat, de az év más fontos nemzetközi történéseit is áttekintjük.
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányaváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×