A Netflix tisztában van azzal, hogy az emelkedő megélhetési költségek miatt a háztartások egyre szorosabbra húzzák a nadrágszíjat és gyakran éppen az elpfizetési díjakon spórolnak - írja a BBC-re hivatkozva az index.hu.
Tavaly nyáron a Netflix nyilvánosságra hozta, hogy április és június vége között csaknem egymillió előfizetőt veszített, mivel egyre többen döntöttek úgy, hogy kilépnek a szolgáltatásból. Januárban azonban a vállalat közölte, hogy az előfizetők száma 2022 végén megugrott.
A szűkülő piaci lehetőségek miatt tavaly a cég már kénytelen volt több száz munkahelyet megszünteni
és olcsóbb, hirdetésekkel ellátott streamingopciót indított. Ezzel együtt igyekezett növelni részesedését az egyre nagyobb versenyben lévő streamingpiacon. A most bejelentett árcsökkentés is éppen ezt a célt szolgálja.
A csökkentések bizonyos díjcsomagokra vonatkoznak és egyes esetekben akár az előfizetési díj meg is feleződhet.
Sajnálatos módon azonban Magyarország kimarad a Netflix díjcsökkentéséből.