Infostart.hu
eur:
388.43
usd:
330.64
bux:
110657.19
2025. december 22. hétfő Zénó
Nyitókép: Unsplash

Egyre több cég dönt úgy, hogy egyelőre nem hirdet a Twitteren

Egy népszerű gabonapehely-gyártó, a General Mills csatlakozott frissen a kivárók csapatához.

A cég gyártja többek közt a Cheerios gabonapelyhet: Kelsey Roemhildt, a cég szóvivője arról nyilatkozott, figyelik a Twitter vezetésének új irányát és az abban látottak alapján döntenek jövőbeni költéseikről.

Október utolsó hetében a General Motors állította le átmenetileg hirdetéseit a Twitteren, később pedig az Audi is csatlakozott hozzá, szintén azzal az indokkal, hogy megfigyeli, mi történik a Twitternél. A The Guardian cikke szerint a Pfizer sem költ jelenleg a platformon hirdetésre, de nem kommentálja döntését.

A hirdetők azért óvatosak a Twitterrel kapcsolatban, mert az Elon Musk által egy hete megvásárolt platformon aggódnak a moderálás szabályainak megváltozása miatt, és tartanak attól, hogy üzletileg hátrányossá válhat számukra, ha itt hirdetnek. Musk a cég átvétele előtt azt ígérte, nem lesz a Twitter a gyűlöletbeszéd központja, de

egyes felhasználók azóta összeesküvés-elméleteket terjesztenek

és rasszista szövegeket tesznek közzé – ezzel is tesztelhetik, vajon változtak-e a moderálás szabályai az oldalon.

A Twitter tartalommoderálási tanácsának összehívásáig tervezhetnek a nagy cégek kivárni: Elon Musk már bejelentette, hogy nem hoz döntéseket. A tanácskozásnak ugyanakkor eddig nem tűztek ki időpontot.

A Twitter bevételeinek mintegy 90 százaléka a hirdetőktől származik, de messze nem ez a legnagyobb platform, amelyhez a hirdetők digitális marketing céljából fordulnak. A digitális hirdetések mintegy 75 százalékát a Google, az Amazon és a Meta adja, az összes többi platform együttesen a maradék 25 százalékot teszi ki. Az Insider Intelligence előrejelzése szerint a Twitter 2022-ben a világ digitális reklámköltésének 0,9 százalékát fogja birtokolni, míg a Meta 2022-ben 21,4 százalékért lesz felelős.

Címlapról ajánljuk

A csehek és a sorkatonaság, érdekes felmérés készült

A csehek 53 százaléka egyetért az adminisztratív katonai nyilvántartás esetleges bevezetésével, míg egyharmaduk ellenzi azt – derül ki az NMS ügynökségnek a Cseh Rádió számára készített felméréséből. Az adminisztratív nyilvántartás a 18 és 60 év közötti cseh állampolgárokat érintené, akikre a hadkötelezettség vonatkozik.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
Lehet, hogy megtalálták a tudósok korunk népbetegségére a gyógyszert

Lehet, hogy megtalálták a tudósok korunk népbetegségére a gyógyszert

A Northwestern Egyetem kutatói egy korábban ismeretlen, rendkívül mérgező amiloid-béta oligomer altípust azonosítottak, amely az Alzheimer-kór legkorábbi agyi elváltozásaiért felelős lehet. A NU-9 nevű kísérleti hatóanyag egerekben jelentősen csökkentette ennek a mérgező fehérjecsoportnak a mennyiségét, valamint az általa okozott károsodásokat, így új stratégiai irányt kínálhat a betegség nagyon korai szakaszában történő beavatkozásra - írta a Sciece Daily.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 22. 14:30
×
×
×
×