eur:
397.71
usd:
367.71
bux:
89971.53
2025. március 22. szombat Beáta, Izolda
Nyitókép: FIA.com

Nyolcvan százalékkal növelte eladásait az egyik luxusautómárka

Pedig a chiphiány miatt 2021 nem az új autók évek volt.

Jelentősen, 82 százalékkal több autót szállított le a kereskedőknek tavaly az Aston Martin luxusautó gyártó, amelynek adózott eredménye ugyanakkor elmaradt a várttól, mert a tavalyi utolsó negyedévben kevesebbet szállított ki a Valkyrie sportautójából.

Az Aston Martin közölte, hogy a tavalyi utolsó három hónapban 10 Valkyrie autót szállított ki, ami elmaradt a tervezettől. A járműgyártó részben emiatt a becsültnél kisebb, mintegy 15 millió font (20 millió dollár) nyereséggel zárta a tavalyi évet.

Az Aston Martin tavaly összesen 6182 autót adott el, amihez nagy mértékben járult hozzá első sportautója, a DBX iránti élénk kereslet.

Az 1913-ban alapított cég részvényeivel 2018 októberében indult meg a kereskedés a londoni tőzsdén, azóta az árfolyama csaknem 30 százalékkal csökkent.

Címlapról ajánljuk
Kutatás: a fogyasztás csökkentése helyett könnyű elcsábulni a környezetbarát termékek vásárlására

Kutatás: a fogyasztás csökkentése helyett könnyű "elcsábulni" a környezetbarát termékek vásárlására

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Ember-Környezet Tranzakció Intézet kutatása szerint hiába aggódik valaki a bolygó sorsáért, inkább környezetbarát termékek vásárlásával nyugtatja a lelkiismeretét, mintsem csökkentené a fogyasztását. A témáról Buvár Ágnes, az Ember-Környezet Tranzakció Intézet tudományos munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.24. hétfő, 18:00
Mráz Ágoston Sámuel a Nézőpont Intézet vezetője
Závecz Tibor a Závecz Research Piac- és Társadalomkutató Intézet ügyvezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×