eur:
411.28
usd:
395.1
bux:
0
2024. december 27. péntek János
Budapest, 2019. május 25. Új Lidl áruház fog nyílni a régi csemege bolt helyén a Ferenciek terén. MTVA/Bizományosi: Róka László
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László

Megszűnik egy hazai mobilos márka

Vége a Lidl és a Telekom együttműködésének, megszűnik a Blue Mobile. A konstrukció a megjelenésekor a pre-paid piac ászának számított, mára azonban az egész szegmens meredek esésbe került.

November 1-jétől a lakossági ÁSZF-e szerint nyújtja tovább a Blue Mobile ügyfelek számára a mobilszolgáltatást a Magyar Telekom, ezzel a Lidl diszkontlánccal karöltve 2012-ben bevezetett pre-paid konstrukció a jelenlegi formájában megszűnik – hívja föl a figyelmet a HWSW informatikai hírmagazin. Váltaniuk ugyanakkor nem kell a meglévő ügyfeleknek, akik a Telekom szerint a továbbiakban is a megszokott díjszabással vehetik igénybe a szolgáltatást – a szolgáltató ugyanakkor jelezte, minden ügyféllel felveszi majd a kapcsolatot, hogy a „számukra legmegfelelőbb módon tudják folytatni”.

A lap emlékeztet, hogy a Blue Mobile pályafutása 2012. február 1-jén kezdődött, amikor a Magyar Telekom és a Lidl bevezette a piacra a kifejezetten az áruházlánc vásárlóit célzó szolgáltatást. Az induláskor 150 üzletben elérhető konstrukció a piac akkori legkedvezőbb díjszabású pre-paid csomagjának számított, 33 forintos egységes perc- és SMS-díjával.

A Blue Mobile egy egyszerűbb márkázott konstrukciónak számított, az ügyfelek 30-as előhívójú számot kaptak, induló csomagot azonban a Telekomnál nem, csak a Lidl áruházakban lehetett vásárolni. A feltöltést a megszokott módszerek mellett a Lidl kasszáinál is lehetett kérni – ez utóbbi lehetőség 2022. január 31-ig él még. A Lidlnél ugyanakkor már a hónap elején lekerültek a polcokról a Blue Mobile SIM csomagok.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legutóbbi adatsora szerint Magyarországon megközelítőleg hárommillió pre-paid kártyával bonyolítanak ma hívásokat, szemben a mintegy 6,7 millió post-paid előfizetéssel. Beszédes, hogy az egy post-paid kártyára jutó havi beszédforgalom tartósan nagyjából a tízszerese a kártyás forgalomnak.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×