eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia
Sydney, 2018. szeptember 21.Kipróbálja az egyik vásárló az Apple amerikai számítástechnikai cég új  iPhone XS okostelefonját egy sydney-i Apple-üzletben 2018. szeptember 21-én, a készülék árusításának megkezdése után.  (MTI/EPA/Paul Braven)
Nyitókép: Kipróbálja az egyik vásárló az Apple új okostelefonját egy sydney-i üzletben 2018. szeptemberében. (MTI/EPA/Paul Braven)

Az Apple áll a 100-as toplista élén

Elkészült a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listája.

A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő Apple márkaértéke 205,5 milliárd dollár, 12 százalékkal nőtt tavalyhoz képest.

A második helyen a Google (167,7 milliárd dollár, +27 százalék) áll, a harmadikon pedig a Microsoft (125,3 milliárd dollár, +20 százalék).

A lista negyedik helyén az Amazon található 97 milliárd dollárral, ami 37 százalék növekedés tavalyhoz képest.

A vezető tízes listára került még a Facebook (88,9 milliárd dollár, -6 százalék), a Coca-Cola (59,2 milliárd dollár, +3 százalék), a Samsung (53,1 milliárd dollár, +11 százalék), a Disney (52,2 milliárd dollár, +10 százalék), a Toyota (44,6 milliárd dollár, 0 százalék) és a McDonals's (43,8 milliárd dollár, + 6 százalék).

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2330 milliárd dollár, ami 8 százalékkal múlja felül a múlt évit.

Az információs-technológiai cégek értéke nőtt a legnagyobb mértékben, így például az Amazoné 37 százalékkal.

Jelentős növekedés ért el a Netflix (+34 százalék) és egyaránt 27 százalékkal drágult a Google és az Adobe.

A nagy vesztes a svéd kiskereskedelmi H&M, amelynek a brend értéke 12 százalékkal, 11,5 milliárd dollárra zuhant.

A 100-as listán a legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Címlapról ajánljuk
5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

Havasi Gergő és Szabó Norbert Ádám január 5-én egy több mint hét méter hosszú és két méter széles hajóval vág neki az óriási megterheléssel járó expedíciónak. Előbbi, a Magyar Honvédség 2. sportszázadának katonasportolója az InfoRádióban elmondta: egymást háromóránként váltva naponta 130 kilométert szeretnének evezni, közben semmilyen külső segítséget nem kapnak és kíséretük sem lesz.

Erdő Péter: „Hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel”

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára - mondta Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek karácsony alkalmából , hangsúlyozva, hogy ezért nem lehet abbahagyni a békéért való imát.
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. december 23. 21:42
×
×
×
×