Augusztus 17-én péntek 21 órától augusztus 20-án hétfő 12 óráig tervezett karbantartás miatt a bankkártyákhoz kapcsolódó szolgáltatások nem vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek a Budapest Banknál.
Felhívták a figyelmet arra, hogy a leállás alatt a bankkártyával történő vásárlás, a készpénzfelvétel és az SMS értesítések zavartalanul fognak működni, ám a számla egyenlege a valóstól eltérő értéket mutathat. Kérik, hogy a gondtalan kártyahasználat érdekében az alábbi tevékenységeket a megadott időszak előtt mindenki végezze el – írta a hvg.hu.
A megadott időszakban a PIN kód megadás és módosítás, valamint az ügyféladat módosítás sem fog működni.
Az elektronikus csatornák – Budapest Internetbank, Budapest Mobilbank és Budapest Mobil Internetbank – esetében a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a leállás során:
- Budapest Mobilbank Interaktív üzenetek befogadása/végrehajtása,
- bankkártya szolgáltatás részleteinek lekérdezése,
- számla szolgáltatás részleteinek lekérdezése,
- számlához tartozó bankkártyák lekérdezése,
- mobilfizetés aktiválása/felfüggesztése, mobiltelefon egyenleg feltöltése.
Bizonyos szolgáltatások pedig korlátozottan, csak a Telebankon keresztül lesznek elérhetőek, ezek a követők:
- bankkártya aktiválás és tiltás,
- bankkártya készpénzfelvételi és vásárlási limitek módosítása,
- bankkártya felfüggesztés, illetve a felfüggesztés visszavonása.
A leállás a hitelkártyához tartozó szolgáltatásokat is érinti, ott a következők nem fognak működni a megadott időszakban:
- Instant kártya igénylése a partnereknél,
- hűségpontok beváltása,
- meglévő Részletformáló szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés,
- bankkártyatiltás,
- fizetési ütemezés lekérdezés, előtörlesztés,
- módosítás,
- megszüntetés,
- egyenleg lekérdezése.