Infostart.hu
eur:
382.93
usd:
328.71
bux:
108334.04
2025. december 8. hétfő Mária

Így reklámozzák Budapestet külföldön

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindítja az első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát, a május 15-én induló és júliusig tartó nemzetközi kampányban online, print és televíziós felületeken hirdetnek majd a legfontosabb küldőpiacokon - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

A megújuló Budapest turisztikai arculat elmondása szerint a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot.

A Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál. A filmben egy fiatal pár visz át Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit viselik.

Címlapról ajánljuk
A cigarettázók és a rossz levegőn élők most vannak igazán bajban

A cigarettázók és a rossz levegőn élők most vannak igazán bajban

Egyre többen fordulnak orvoshoz légzési panaszokkal, vagy a már ismert alapbetegségük tüneteinek súlyosbodása miatt. Ez jellemző a téli időszakban, és több oka van, de fel lehet rá készülni, illetve lehet jól kezelni – mondta az InfoRádióban Csoma Zsuzsanna, az Országos Korányi Pulmonológiai Intézet főorvosa.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×