eur:
392.6
usd:
362.16
bux:
72132.83
2024. július 7. vasárnap Apollónia
Nyitókép: Pexels

A gyors értékvesztés miatt ezeket az autókat kerülje

Kiderült, melyik autótípusok veszítenek gyorsan és sokat az újkori értékükből.

Az iSeeCars.com munkatársai tizenkét hónap alatt több mint 14 millió új és használtautó-eladást vizsgáltak meg annak érdekében, hogy megállapítsák: mely modellek produkálják a legkomolyabb értékvesztést - írta a hvg.hu.

Ezek alapján elmondható, hogy jelenleg a Fiat 500L az az autó, mely életének első évében a legtöbbet veszíti az értékéből. Mivel nem szerepelt jól a teszteken és a megbízhatóságával is volt gond, ezért nem meglepő, hogy az összeállítás szerintegy év alatt 34,6 százalékot veszít az újkori értékéből.

A második helyen a kínai tulajdonban lévő svéd márka, a Volvo középkategóriás szedánja, a hamarosan utódot kapó S60 található, mely az első évben mintegy 34,4 százalékos értékvesztést szenved el.

A harmadik a nálunk nem kapható Kia Cadenza, mely felsőkategóriás típus a megvásárlása után egy évvel 34,3 százalékkal ér kevesebbet.

További sorrend:

  • Nissan Maxima (34 százalék),
  • Lincoln MKZ (33,8 százalék),
  • Jaguar XF(32,3 százalék),
  • Fiat 500 (31,9 százalék),
  • Cadillac ATS (31,8 százalék),
  • Chrysler 300 (31,7 százalék),
  • Buick Regal (31,2 százalék).
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.08. hétfő, 18:00
Lakatos Júlia
a Méltányosság Politikaelemző Központ stratégiai igazgatója
Meglepő felmérés készült az elektromos autókról: az amerikaiak fele visszacserélné őket robbanómotorosra

Meglepő felmérés készült az elektromos autókról: az amerikaiak fele visszacserélné őket robbanómotorosra

Megjelent a McKinsey legfrissebb autóipari trendekre vonatkozó globális fogyasztói felmérése, amelyben több izgalmas megállapítás is található. Természetesen az anyag gerincét az elektromos autózás teszi ki, erre vonatkozik a legtöbb kérdés, és az látszik, hogy a fogyasztók egyre nagyobb hajlandóságot mutatnak az elektromos autók vásárlására, de többek között a töltéssel és a költségekkel kapcsolatos vélt vagy valós aggályok továbbra is komoly korlátot jelentenek. A felmérés ezen felül megállapítja azt is, hogy globálisan az EV-tulajok 29 százaléka akar visszaváltani belső égésű motoros autóra, míg az USA-ban ez az arány közelíti az 50 százalékot.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×