eur:
411.19
usd:
394.46
bux:
0
2024. december 27. péntek János

Ha zavarják a hirdetések a YouTube-on, itt a megoldás

A Google a hétvégén jelentette be, hogy egy olyan hirdetési formát vonnak vissza a YouTube-ról, mely már rég a felhasználói panaszok kereszttüzében áll: a vállalatnál elhatározták, hogy a 30 másodperces, átugorhatatlan reklámokat 2018-tól nem támogatják tovább.

A Google szóvivője közölte, hogy inkább olyan hirdetési formákra koncentrálnak, melyek a felhasználókat nem dühítik fel túlságosan, ugyanakkor kiszolgálják a hirdetőket is – megjegyzendő, hogy azok a 30 másodpercnél rövidebb hirdetések, melyek most átugorhatatlanok, továbbra is azok maradnak - írja az ITcafé.

A YouTube tavaly áprilisban kezdte meg hirdetési rendszerének átalakítását, amikor bevezették a hat másodperces, átugorhatatlan, úgynevezett „bumper ad” reklámokat, és azóta is folyik a munka, például a TureView hirdetési forma promóciója.

A hirdetők nem különösebben boldogok a változtatás miatt, de a YouTube több vezetője is elismerte, hogy

felhasználói nyomásra kénytelenek változtatni,

ha nem akarják elveszíteni a nézőket, mert a Facebook a közelmúltban hallatlan forrásokat csoportosított át erre a szegmensre, hogy itt is megszerezzék az első helyet.

Címlapról ajánljuk
Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

Cserhalmi György: „Nem vagyok hajlandó rosszul lenni!”

A magyar színház- és filmművészet megkerülhetetlen alakja, és bár mostanában csak ritkán tűnik fel a vásznon, de mégis jelen van. Azt mondja, akik kíváncsiak rá, megtalálják, de tanítani nem akar, csak beszélgetni. Cserhalmi György szerint egy időtálló alkotás és a szakmai párbeszéd legfőbb építőköve egyaránt a kölcsönös bizalom. Úgy véli, a színművészeknek a színház az anyukájuk, a film pedig a mostoha papájuk, aki „hol kedves, hol nem”.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×